viernes, 8 de enero de 2010

FAIG SABER

L'útima pel·lícula que hem vist en classe ha sigut "l'ilusionista". En aquesta pel·licula es tracta a fons el tema de la mort, al igual que en el film anomenat " més allà dels somnis" on es tracta com pot ser el paradís i de quin és el futur de les ànimes de les persones que s'han suicidat, i que per tant han modificat el curs normal de la visa. En aquesta pel·lícula la dona del protagonista, Annie, després d'haver perdut als seus dos fills i després al seu propi marit va decidir acabar en la seua vida. El seu marit pren aleshores la decissió de fer un viatge al infern per recuperar a la seua dona, tasca no fàcil però que finalment aconsegueix.
Désprés de buscar algunes cançons relacionades amb el tema he acabat decantant-me per un èxit del grup català "els pets", en la que tracta molt de prop el suicidi, així doncs ací vos deixe la cançó i a més també la lletra perquè la entengueu sense cap problema.

Títol:
Faig saber
Grup: Els Pets
Disc: Com anar al cel i tornar
Any: 2007

Jo, Joan Coll i Serrahima
veí de Vinaròs,
casat amb Cinta
Gasòliva i Ventós
fa seixanta-un anys.
Pare d'una sola filla
que viu a Montfalcó
amb un taxista
que mai se l'ha estimat
ni ens ha donat néts.
Jubilat
i amb el temps lliure
dedicat
a un tros de terra on planto quatre cols.
Faig saber
que ahir al migdia,
després d'un any rabiós
de malaltia,
la dona del meu cor
em va deixar sol.
I en aquesta
nit estranya
convençut
he pres la decisió.
No hi ets.
T'estranyo.
Jo, Joan Coll i Serrahima
amb plenes facultats
mentals i físiques
declaro que me'n vaig amb el meu amor.


No hay comentarios:

Publicar un comentario